Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )
 
 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Czy Gry Uczą?, Na przykładzie Polskiego Imperium
     
willsondee
 

Nowicjusz
Grupa: Użytkownik
Postów: 2
Nr użytkownika: 68.181

Micha³
Stopień akademicki: mgr
 
 
post 6/12/2010, 15:42 Quote Post

Witam serdecznie.
Z wykształcenia jestem pedagogiem, choć życie rzuciło mnie na inne tory i obecnie pracuję w firmie Cenega, zajmującej się dystrybucją gier komputerowych. Wiadomość kieruję do nauczycieli historii chcąc zwrócić uwagę na ciekawy produkt jaki ostatnio pojawił się w naszym katalogu. Jest to gra Polskie Imperium: Od Krzyżaków do Potopu, w którą włożyliśmy wiele pracy, współpracując na przykład z Jackiem Komudą trzymającym pieczę nad merytoryczną zawartością polskiej edycji. Myślę że gry tego typu potrafią przyciągnąć uczniów do samej historii i przekazać im choćby podstawy wiedzy w przystępnej dla nich formie. Po więcej informacji o grze zapraszam tutaj: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=49679 a filmik ukazujący grę tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=FUZR8ikvOEE

Chcemy zachęcić młodzież do korzystania z tego typu gier i tu po części kierujemy się do was. Myślę że możemy nawet przeznaczyć po sztuce gry dla konkretnych nauczycieli chcących wziąć udział w akcji. Grę można by wykorzystać jako nagrodę za najlepiej napisany sprawdzian. To oczywiście tylko przykład i czekam na wasze pomysły oraz chęć pomocy. Zainteresowanych nauczycieli historii kieruję na mój adres mailowy:
Michal.Gebski(at)cenega.com (oczywiście zamiast "(at)" należy umieścić "@")
Pozdrawiam serdecznie.
 
User is offline  PMMini Profile Post #1

     
Rommel 100
 

Antynazista
*********
Grupa: Użytkownik
Postów: 4.995
Nr użytkownika: 9.466

Stopień akademicki: Mgr
Zawód: Matematyk
 
 
post 13/12/2010, 14:06 Quote Post

Hearts of Iron jest najlepszym nauczycielem do lat 1936-1945.
Zauważyłem to nie tylko na swoim przykładzie.

Tylko UWAGA- UZALEŻNIA.
 
User is offline  PMMini Profile Post #2