Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )
 
63 Strony « < 61 62 63 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Media publiczne (czytaj: państwowe), Różnie o różnych kanałach
     
Sapiens
 

Samiec reakcjonista
******
Grupa: Użytkownik
Postów: 845
Nr użytkownika: 19.098

Zawód: Asystent
 
 
post 19/12/2017, 14:36 Quote Post

A może była to wersja reżyserska, ta dłuższa którą wcześniej puszczali? Od razu cenzura. Tak samo stwierdzę że Polsat swego czasu, albo inna telewizja "ocenzurowała" film, bo puściła go bez pewnych scen, a że może to nie była reżyserska to nie ważne, jak nasi będą rządzić to wersja skrócona/reżyserska będą oczywiste biggrin.gif
 
User is offline  PMMini ProfileEmail Poster Post #931

     
szczypiorek
 

VIII ranga
********
Grupa: Użytkownik
Postów: 3.246
Nr użytkownika: 74.357

Stopień akademicki: mgr
 
 
post 19/12/2017, 21:19 Quote Post

QUOTE
Nawet jak nie jesteśmy ideałem prawdy, to jesteśmy jej bliżsi niż nadawcy komercyjni - mówi w rozmowie z "Dziennikiem Gazetą Prawną" prezes TVP, Jacek Kurski.


QUOTE
Chcę, żeby ludzie poddawani praniu mózgu przez Polsat i przede wszystkim TVN, mieli prawo do prawdziwej informacji. W telewizji publicznej dostają co innego niż tam.


http://wiadomosci.dziennik.pl/media/artyku..._medium=twitter

elefant.gif

Ten post był edytowany przez szczypiorek: 19/12/2017, 21:21
 
User is offline  PMMini Profile Post #932

     
orkan
 

VIII ranga
********
Grupa: Użytkownik
Postów: 3.508
Nr użytkownika: 58.347

Stopień akademicki: mgr
 
 
post 20/12/2017, 5:32 Quote Post

QUOTE(Rats @ 18/12/2017, 4:39)
QUOTE(orkan @ 13/12/2017, 21:44)
Obejrzałem Towarzysz Generał Idzie Na Wojne.[............]
Skoro w tych fotokopiach sa takie rewelacje to normalnemu historykowi powinna się zapalić lapka alarmowa i pytanie czy to co serwuje nam pan Bukowski jest wiarygodne.
*



Pewnie , coś co zaburza wtłoczony ci do głowy obraz nie może być wiarygodne.BTW , te i inne dokumenty ( stenogramy z posiedzeń politbiura KC KPZR) były upublicznione za czasów Jelcyna.
A teraz napisz szanowny krytyku który z przedstawionych w filmie faktów jesteś w stanie obalić za pomocą DOWODU który nie powstał w Twojej wyborażni.

Dom dusz został kupiony jeszcze za poprzedniego zarządu TVP ( 2013-2014) i w takiej wersji został wyemitowany zarówno w 2014 w TVP Kultura ( g.20.20 dlatego kupiono wersję soft) jak i obecnie w 2017 roku.
*




Tak szczególnie wtłaczano mi do głowy zapewne fałszywy obraz że towarzysz Susłow był przeciwnikiem kapitalizmu i doktryny Breżniewa (w sumie to on był jej autorem). rolleyes.gif

To ty masz jakiś zaburzony obraz i nawet dokładnie nie obejrzałeś tego filmu. Sam Bukowski stwierdził ze jako członek jakieś tam komisji Dumy otrzymał dostęp do stenogramów politbiura KC KPZR. I to przez krótki okres czasu gdy potem znowu je utajniono. Więc UDOWODNIJ że stenogramy politbiura odtajniono do użytku powszechnego za Jelcyna!

Więc nie żądaj o de mnie dowodu wprost gdyż nie mam przepustki uprawniającej mnie do szperania w Centralnym Archiwum Państwowym FR i chyba nikt w Polsce nie posiada takiego dokumentu.

Natomiast znane są poglądy towarzysza Susłowa wyrażone w jego pseudonaukowych pracach jak i w otwartych przemówieniach partyjnych. Nie pozwolił on na kapitalistyczny odchył w CSRS czy odchył w Afganistanie. Miał pozwolić na taki odchył w PRL będącej na zapleczu ZGWAR i na trasie drugiego rzutu? To się kupy nie trzyma i średnio inteligentny historyk powinien mieć włączone lampki alarmowe i wątpić w źródło pana Bukowskiego jako wiarygodne do czasu weryfikacji jego kser. Tym bardziej że pan Bukowski nie miał ambiwalentnego stosunku do KPZR i do PZPR gdyż był antysystemowym dysydentem.

 
User is online!  PMMini Profile Post #933

     
ChochlikTW
 

W trakcie uczłowieczania
*******
Grupa: Użytkownik
Postów: 1.752
Nr użytkownika: 98.976

Stopień akademicki: magister
 
 
post 20/12/2017, 9:10 Quote Post

QUOTE(szczypiorek @ 19/12/2017, 21:19)
QUOTE
Nawet jak nie jesteśmy ideałem prawdy, to jesteśmy jej bliżsi niż nadawcy komercyjni - mówi w rozmowie z "Dziennikiem Gazetą Prawną" prezes TVP, Jacek Kurski.


QUOTE
Chcę, żeby ludzie poddawani praniu mózgu przez Polsat i przede wszystkim TVN, mieli prawo do prawdziwej informacji. W telewizji publicznej dostają co innego niż tam.


http://wiadomosci.dziennik.pl/media/artyku..._medium=twitter

elefant.gif
*



Kurski, jak to się mówi ma swój świat i swoje kredki, a badania rynku są zmanipulowane.

Dane, co prawda za październik, listopadowych najwidoczniej jeszcze nie ma, bo nie znalazłem, ale programy informacyjne TVP wyprzedzają właśnie "pralki" TVN-u i Polsatu
- http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/oglad...azdziernik-2017

Zawsze pozostaje mu wyprodukowanie sukcesu:
http://www.tvp.info/33947736/rekordowa-ogl...osci-i-tvp-info

Widać też, co się liczy w TVP-is:

CODE
W rankingu najpopularniejszych programów kanałów informacyjnych w niedzielę na pierwszym miejscu uplasowały się pozycje TVP INFO: „Teleexpress Extra” (prawie 940 tys., udz. 9,02 proc.), „Minęła dwudziesta” (759 tyś., udz. 4,87 proc.) oraz relacja na żywo obchodów 89. miesięcznicy smoleńskiej z Krakowskiego Przedmieścia w Warszawie (746 tys., udz. 4,88%).


Albo też czytać "niezależne" media, które wiedzą, jak porażkę przekuć w sukces wink.gif
http://niezalezna.pl/204783-quotwiadomosci...-prawie-40-proc
Artykuł do, którego się odwołują widząc wzrost widzów - http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/spadk...yskala-panorama

elefant.gif

Skoro jest tak dobrze to skąd saldo na koncie? 800mln złotych pożyczki w lipcu, a w ramach rekompensaty za abonament kolejna kasa - https://businessinsider.com.pl/media/tv-rad...olskiej/s9eey8n
 
User is offline  PMMini ProfileEmail Poster Post #934

     
szczypiorek
 

VIII ranga
********
Grupa: Użytkownik
Postów: 3.246
Nr użytkownika: 74.357

Stopień akademicki: mgr
 
 
post 22/12/2017, 0:07 Quote Post

Ach Bareja, ile tracisz, że już cię tu nie ma...

QUOTE
W sieci pojawił się mail, z którego wynika, że minister infrastruktury i budownictwa Andrzej Adamczyk poprosił szefów podległych mu spółek i instytucji o przygotowanie podziękowań i życzeń dla Klaudiusza Pobudzina, szefa Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.

"W imieniu p. Ministra Andrzeja Adamczyka przekazuję prośbę o przygotowanie pod podpis prezesa/dyrektora Państwa spółki/organizacji podziękowań (połączonych z życzeniami świątecznymi) skierowanych do p.o. Szefa Telewizyjnej Agencji Informacyjnej red. Klaudiusza Pobudzina za rzetelną codzienną pracę"


https://dorzeczy.pl/obserwator-mediow/50997...iono-maila.html
 
User is offline  PMMini Profile Post #935

     
piotruś1974
 

III ranga
***
Grupa: Użytkownik
Postów: 120
Nr użytkownika: 98.055

 
 
post 22/12/2017, 6:58 Quote Post

"Czasem aż oczy bolą patrzeć jak się przemęcza, redaktor Pobudzin Klaudiusz, publicznej telewizji tęcza. Ciężko pracuje, wszystkiego przypilnuje. A jeszcze niektórzy wtykają mu szpilki. To nie ludzie, to wilki!" rolleyes.gif
 
User is offline  PMMini Profile Post #936

     
ChochlikTW
 

W trakcie uczłowieczania
*******
Grupa: Użytkownik
Postów: 1.752
Nr użytkownika: 98.976

Stopień akademicki: magister
 
 
post 23/12/2017, 12:12 Quote Post

CODE
Dziennikarz Witold Repetowicz i operator Seweryn Sołtys wrócili w sobotę z Syrii po tym, jak spędzili ponad 30 dni w tamtejszych więzieniach. Według doniesień WP.pl, mieli dostać się na syryjskie terytorium bez oficjalnych zezwoleń.


CODE
"23 grudnia br. dwóch współpracowników TVP zatrzymanych w Syrii powróciło do Polski dzięki polskiej służbie dyplomatyczno-konsularnej" - poinformowało w sobotę na Twitterze Ministerstwo Spraw Zagranicznych.


http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,1...sLink&a=66&c=96

Ktoś coś w ogóle słyszał na ten temat? Bo wygląda na to, że położona bana na informację o tym ze względu na ich bezpieczeństwo.

CODE
Do aresztowania ekipy TVP doszło ponad miesiąc temu. O sprawie wiedzieliśmy od dawna, ale nie ujawnialiśmy szczegółów ze względu na bezpieczeństwo dziennikarza i jego operatora.

https://wiadomosci.wp.pl/ekipa-tvp-schwytan...01395783403137a

Ja rozumiem, jak porywa Al-Kaida, czy ISIS, ale ban ze względu na areszt ze strony Baszara al-Asada? confused1.gif
 
User is offline  PMMini ProfileEmail Poster Post #937

     
Rats
 

III ranga
***
Grupa: Użytkownik
Postów: 222
Nr użytkownika: 98.960

 
 
post 29/12/2017, 2:25 Quote Post

QUOTE(orkan @ 20/12/2017, 5:32)
Natomiast znane są poglądy towarzysza Susłowa wyrażone w jego pseudonaukowych pracach jak i w otwartych przemówieniach partyjnych. Nie pozwolił on na kapitalistyczny odchył w CSRS czy odchył w Afganistanie.

Znów zabierasz głos nie znając tematu.Zatem uświadamiam cię że w stenogramach z posiedzeń politbiura KPZR rozważano sytuację przejęcia władzy przez Solidarność.Znajdz sobie protokoły ( są w sieci) i doczytaj a póżniej pogadamy.

QUOTE(orkan @ 20/12/2017, 5:32)
Sam Bukowski stwierdził ze jako członek jakieś tam komisji Dumy otrzymał dostęp do stenogramów politbiura KC KPZR.

Tych samych które w ramach 293949494949 pojednania rosyjsko-polskiego przekazał polskim naukowcom Jelcyn.Są w sieci, wystarczy pogoglać.

Wracając do tematu ocenzurowania Domu dusz.Film ten na polskim rynku mediów występuje w trzech wersjach 127 minut, 134 minuty i 137 minut o czym można się przekonać za pomocą wujka googla.Zatem jeśli panowie rzucaliście oszczerstwo - ocenzurowanie filmu- pora pod stół i odszczekać.
Taka ciekawostka , wersja angielska fimu ma 140 minut, niemiecka 141 , hiszpańska 146.Znaczy Niemcy i Anglicy też cenzurują ;-).
 
User is offline  PMMini Profile Post #938

     
Fuser
 

VII ranga
*******
Grupa: Użytkownik
Postów: 2.346
Nr użytkownika: 15.418

 
 
post 29/12/2017, 17:07 Quote Post

QUOTE(ChochlikTW @ 23/12/2017, 13:12)
CODE
Dziennikarz Witold Repetowicz

*


Ten były działacz NZS? Pamiętam go z happeningu "Sierakowska na prezydenta" z 1995 r.
 
User is offline  PMMini Profile Post #939

     
szczypiorek
 

VIII ranga
********
Grupa: Użytkownik
Postów: 3.246
Nr użytkownika: 74.357

Stopień akademicki: mgr
 
 
post 30/12/2017, 16:54 Quote Post

Taka (w sumie niezaskakująca) obserwacja:

QUOTE
Przez ostatnie 3 miesiące w Gościu Wiadomości, programie publicystycznym  TVP mającym największą oglądalność, ani razu nie pojawił się żaden z  liderów ugrupowań opozycyjnych.

W grudniu tylko dwa razy wystąpił polityk opozycji, zawsze w duecie z politykiem PiS.

#PluralizmInaczej


https://twitter.com/JNizinkiewicz/status/947076936811122688

 
User is offline  PMMini Profile Post #940

     
ChochlikTW
 

W trakcie uczłowieczania
*******
Grupa: Użytkownik
Postów: 1.752
Nr użytkownika: 98.976

Stopień akademicki: magister
 
 
post 11/01/2018, 21:42 Quote Post

"Śledczy" TVP już wiedzą kto stoi za awaryjnym lądowaniem na Okęciu:

CODE
"Wiadomości" TVP przypomniały, że do awaryjnego lądowania doszło w środę wieczorem. Informację uzupełniono o dzisiejsze wstępne ustalenia dotyczące przyczyn zdarzenia. Według Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych najpewniej zawiodła goleń przedniego podwozia.

Reporter "Wiadomości" podkreślił, że maszyny typu Bombardier są znane ze swej awaryjności. "W 2007 roku skandynawskie linie lotnicze na stałe wycofały z użytkowania wszystkie 27 samolotów tego typu" - zaznaczył autor materiału.

Mimo to pięć lat później - w 2012 roku - rząd Platformy Obywatelskiej i PSL wyraził zgodę na kupno przez Eurolot ośmiu bombardierów Q-400
- podkreślono, pokazując jednocześnie archiwalne zdjęcia z byłym premierem Donaldem Tuskiem na pokładzie jednej z takich maszyn. Dalej "Wiadomości" TVP stwierdziły, że samoloty trafiły wówczas do polskiego przewoźnika "bez przetargu za 400 milionów złotych, mimo wiedzy o awaryjności maszyn".

Na zakończenie materiału zapewniono, że LOT "w trybie pilnym zlecił przegląd techniczny wszystkich pozostałych 9 bombardierów Q400, które ma swojej flocie".


http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,1...owaniem.html#MT

Ciekawe, kiedy dojdą, że za kornikiem stoi Tusk? dry.gif
 
User is offline  PMMini ProfileEmail Poster Post #941

     
szczypiorek
 

VIII ranga
********
Grupa: Użytkownik
Postów: 3.246
Nr użytkownika: 74.357

Stopień akademicki: mgr
 
 
post 13/01/2018, 20:51 Quote Post

QUOTE
Wiadomości TVP nie sprostowały wczorajszej info, jakoby premier Bułgarii skrytykował Tuska i oskarżył o stronniczość. A wystarczyło pokazać tweet Bojko Borysowa:"Nie komentowałem,ani nie kwestionowałem bezstronności i neutralności przewodniczącego Tuska.Nigdy bym tego nie zrobił"


https://twitter.com/JNizinkiewicz/status/952255604931944448

 
User is offline  PMMini Profile Post #942

     
ChochlikTW
 

W trakcie uczłowieczania
*******
Grupa: Użytkownik
Postów: 1.752
Nr użytkownika: 98.976

Stopień akademicki: magister
 
 
post 15/01/2018, 13:45 Quote Post

QUOTE(szczypiorek @ 13/01/2018, 20:51)
QUOTE
Wiadomości TVP nie sprostowały wczorajszej info, jakoby premier Bułgarii skrytykował Tuska i oskarżył o stronniczość. A wystarczyło pokazać tweet Bojko Borysowa:"Nie komentowałem,ani nie kwestionowałem bezstronności i neutralności przewodniczącego Tuska.Nigdy bym tego nie zrobił"


https://twitter.com/JNizinkiewicz/status/952255604931944448
*


Szukałem tego, a propo poniższego newsa, ale wink.gif

CODE
Programy publicznej radiofonii i telewizji powinny:
 1) kierować się odpowiedzialnością za słowo i dbać o dobre imię publicznej radiofonii i telewizji;
 2) rzetelnie ukazywać całą różnorodność wydarzeń i zjawisk w kraju i za granicą;


"Sexy misja" TVP...

CODE
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski w wywiadzie dla tygodnika "Sieci" zapowiedział wdrożenie zmian w ramówce poszczególnych kanałów TVP.

Jedynka będzie anteną 'Misja milion plus'. Docelowo w najlepszym czasie antenowym powinna prezentować wyłącznie programy, które nie schodzą poniżej 1 mln widzów. To muszą być produkcje wciągające widzów(...) To ma być 'misja sexy'
- podkreślał Kurski. Jak dodał, w Dwójce mają być emitowane przede wszystkim programy rozrywkowe, czyli seriale, teleturnieje i koncerty. Z kolei Trójka, czyli TVP3, ma być anteną "misja milion minus". "Chodzi o audycje misyjne, potrzebne, ciekawe i ważne, ale jednak niszowe" - wyjaśnił Kurski.


Nie gryzie się to z tym?
6) respektować chrześcijański system wartości, za podstawę przyjmując uniwersalne zasady etyki;
http://www.krrit.gov.pl/dla-nadawcow-i-ope...a-finansowanie/

Paski "grozy" w ocenie Kurskiego.

CODE
"Czasem nasi dziennikarze przesadzą, ale wówczas staram się ich upominać, a nawet karać. Umiemy się przyznać do błędu. Najważniejsze jest jednak złamanie monopolu III RP na przekaz elektroniczny, a istotą krytyki TVP jest tęsknota za tą samą monokulturą we wszystkich trzech telewizjach. (...) Telewizje komercyjne dostarczają takiej liczby fejków, prowadzą tak wiele kłamliwych kampanii, że musimy reagować".

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,1...html#Czolka3Img

Ciekawe, czy zareagował na fejki "Trotyla" Gmyza, który ostatnio zabłysnął, a propo emigracji Niemców do Polski. dry.gif
Ale, jak rzekł swego czasu prezes TVP.
Nobody’s perfect, ale my jesteśmy bliżsi prawdy niż tamci.

Ten post był edytowany przez ChochlikTW: 15/01/2018, 13:47
 
User is offline  PMMini ProfileEmail Poster Post #943

     
ChochlikTW
 

W trakcie uczłowieczania
*******
Grupa: Użytkownik
Postów: 1.752
Nr użytkownika: 98.976

Stopień akademicki: magister
 
 
post 18/01/2018, 21:01 Quote Post

Zmiany w TVP:

CODE
Klaudiusz Pobudzin i Grzegorz Pawelczyk sami poskładali rezygnacje - mówi osoba z TVP.

TAI to czapa nad wszystkimi programami informacyjnymi i publicystycznymi Telewizji Polskiej. Klaudiusz Pobudzin jako szef TAI nadzorował więc m.in.: "Wiadomości", "Panoramę", "Teleexpress" i masę programów publicystycznych. Jego zastępcą był Grzegorz Pawelczyk, który po złożeniu wypowiedzenia poszedł na urlop - nie ma pewności, czy jednak nie pozostanie na stanowisku.

Jako pierwsze informację o zmianach podało "Do Rzeczy". Według tygodnika urlop na żądanie wzięła Ewa Bugała - szefowa programu "Nie da się ukryć".

Z kolei w rozmowie z w portalem wirtualnemedia.pl prezes TVP Jacek Kurski potwierdził odejście Pobudzina i powierzenie obowiązków szefa TAI Jarosławowi Olechowskiemu - dzisiejszemu szefowi "Wiadomości" TVP1. Prezes powiedział też, że "oczekuję od nowego szefa TAI jeszcze większej profesjonalizacji telewizji".


http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,1...html#Czolka3Img
 
User is offline  PMMini ProfileEmail Poster Post #944

     
szczypiorek
 

VIII ranga
********
Grupa: Użytkownik
Postów: 3.246
Nr użytkownika: 74.357

Stopień akademicki: mgr
 
 
post 18/01/2018, 21:03 Quote Post

QUOTE
Wiele wersji krąży o tym, co się dzieje w TVP.
Z moich niesprawdzonych info:
- Pobudzin to człowiek Macierewicza, więc musiał polecieć, bo ludzie Macierewicza teraz lecą
- TVP ma łagodzić kurs - polecenie z góry PiS
- Kurski walczy o utrzymanie; na chwilę obecną raczej leci


https://twitter.com/PatrykSlowik/status/954059807652278272

Ten post był edytowany przez szczypiorek: 18/01/2018, 21:27
 
User is offline  PMMini Profile Post #945

63 Strony « < 61 62 63 
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:


Topic Options
Reply to this topicStart new topic

 

 
Copyright © 2003 - 2017 Historycy.org
historycy@historycy.org, tel: 12 346-54-06

Kolokacja serwera, łącza internetowe:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej