Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )
 
2 Strony  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Najsilniejsza toksyna/gaz bojowy ?
     
Seamole
 

Nowicjusz
Grupa: Użytkownik
Postów: 3
Nr użytkownika: 13.454

Szymon
Zawód: uczeñ
 
 
post 23/09/2006, 18:40 Quote Post

Witam, na początku chciałbym znaznaczyć, że pierwszy raz piszę tu temat więc za jakiekolwiek problemy z góry przepraszam i odsyłam do mojego podpisu. Druga rzecz, to fakt iż jestem laikiem w temacie o jaki mam zamiar zapytać a wiedzę chciałbym posiąść wyłącznie z samego pragnienia wiedzy. I na koniec przeglądałem pobieznie tematy i nie znalazłem odpowiadającego, więc muszę założyć własny (jeśli niepotrzebnie, przepraszam).
Po przydługawym wstępie przejde do pytania. Jakiś czas temu rozmawiałem ze znajomym, który wielce interesuje się historią II wojny światowej i ogólnie militariami. Tenże znajomy powiedział mi o rzekomym istnieniu związku, którego praktycznie minimalna ilość w atmosferze mogłaby by zabić całą planetę, który to aktualnie znajduje się w posiadaniu Federacji Rosyjskiej. Podobno państwo to ma go wystarczająco dużo na zabicie całego życia na ziemi pare razy. Jako osoba nie lubiąca wierzyć w historie (zwłaszcza takie!) jeśli poznane są tylko z jednego i to nie tak pewnego źródła (kolega głupi nie jest ale każdemu się zdarza coś przekręcić) wolałem to sprawdzić. Kolega mówił mi, że to chyba nazywa się Sarin ale pewności nie ma. Sprawdziłem więc dany Sarin, okazało się, że rzeczywiśce istnieje taki silnie toksyczny związek chemiczny i jest naprawdę silny ale nie aż tak. Moje dalsze poszukiwania sprowadziły mnie do znalezienia tej oto strony
http://pc69.wbc.lublin.pl/ChemFan/Publikac...porownanie.html