Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )
 
7 Strony  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Abrams Vs. T-90, ktory lepszy??
     
czekista
 

III ranga
***
Grupa: Użytkownik
Postów: 115
Nr użytkownika: 18.498

Felix Dzierzynski
Stopień akademicki: bachelor
Zawód: obiezyswiat
 
 
post 21/08/2006, 10:44 Quote Post

Poniewaz jestem kompletnym laikiem w tej kwesti, mam pytanie "Ktory z tych dwoch czolgow jest lepszy i wyszedlby zwyciesko z bezposredniego starcia?"
 
User is offline  PMMini ProfileEmail Poster Post #1

     
Necrotrup
 

oszołom przemawiający językiem nienawiści ;)
*******
Grupa: Przyjaciel forum
Postów: 2.743
Nr użytkownika: 1.208

 
 
post 21/08/2006, 15:30 Quote Post

Który by pierwszy zauważył drugiego? Z jakiej odległości i w jaką część (przód, tył, bok) by strzelał? Jaka amunicja? Jaka załoga? I tak dalej, i tak dalej...
 
User is offline  PMMini ProfileEmail Poster Post #2

     
florek-XXX
 

Katolik
*******
Grupa: Banita
Postów: 2.227
Nr użytkownika: 15.050

Zawód: BANITA
 
 
post 21/08/2006, 15:51 Quote Post

Trudne pytanie. Załoga T-90 umie strzelić przeciwpancernym pociskiem kierowanym AT-11 o zasięgu 5 kilometrów i to bez zatrzymywania czołgu.
Amerykański Abrams posiada jednak uranowy pancerz, który jest znacznie trudniejszy do przebicia aniżeli zwykły. Czołgi T-90 weszły do uzbrojenia armii rosyjskiej w 1993 roku i wyposażone są w działo kaliber 125 mm. Z kolei amerykański Abrams jest wyposażony w wersji M1A1, w działo kaliber 105 mm oraz w wersji M1A2, w działo kaliber 120 mm. W przypadku wersji z działem 120-milimetrowym, to załoga Abramsa może strzelać pociskami podkalibrowymi z rdzeniem uranowym.
Z tym że, rosyjskie T-90 posiada pancerz reaktywny trzeciej generacji, typu Kontakt-5. Necrotrup słusznie zauważył że jedna załóg mogła by wykryć przeciwnika wcześniej i go zaatakować z zaskoczenia, celując w tył kadłuba, gdzie pancerz jest najcieńszy.
 
User is offline  PMMini Profile Post #3

     
1234
 

Wielki Wuj