Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )
 
 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Zapytanie O Historię Herbów, Historia herbu Sanoka, Ziemii Sanockiej
     
Grzesiek_SnK
 

Nowicjusz
Grupa: Użytkownik
Postów: 10
Nr użytkownika: 9.725

G. T.
Stopień akademicki: Magister Socjologii
 
 
post 8/10/2005, 18:47 Quote Post

Na wstępie chciałem się przywitać.

Pochodzę z Sanoka, a obecnie mieszkam w okolicach Ciechocinka - od czasów licealnych jestem amatorskim miłośnikiem historii (głównie II Wojna Światowa).

Ostatnimi czasy poznałem kolekcjonera odznak wojskowych i odznak z herbami miast, powiatów i gmin.

Znając moją słabość do historii "zaraził" mnie tą tematyką.

Osobiście sam zacząłem zbierać odznaki z herbami, korpusówki WP i naszywki WP.

Jejku po krótkim wstępie przejdę do tematu.
Zainteresowała mnie tematyka heraldyki (jak się zbiera herby dobrze jest wiedzieć co nie co).
Ostatnio wpadłem na pomysł, żeby napisać krótki tekst (artykuł) o heraldyce. Chciałem w nim ująć słowo wstępne oraz historię herbu Sanoka, Ziemii sanockiej oraz herbu Woj. Kujawsko-Pomorskiego (w późniejszym czasie chciałbym się skupić na herbach okolicznych miast kujawskich).

Więc mam do Was prośbę i pytanie (sam szukałem ale widocznie bez rezultatu.

Czy macie jakies namiary internetowe o historii powstania herbu Miasta Sanoka, Ziemii Sanockiej (Herb Powiatu obecnie) oraz herbu Woj. Kujawsko-Pom.
Jeśli nie materiały internetowe to może pozycje książkowe, w których mógłbym to znaleźć.

Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Proszę o odpowiedzi w temacie jak również poprzez mail'a.

Pozdrawiam
Grzegorz T.
 
User is offline  PMMini ProfileEmail Poster Post #1

     
Tomek z Łodzi
 

III ranga
Group Icon
Grupa: Polskie Towarzystwo Historyczne
Postów: 280
Nr użytkownika: 1.064

Tomasz Pietras
Stopień akademicki: dr
Zawód: historyk
 
 
post 8/10/2005, 19:14 Quote Post

Internetowy namiar ? Hmm... Szukaj w pierwszej kolejności tu :