Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )
 
 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Publikacja pracy magisterskiej w formie artykułu,
     
drjekyll
 

I ranga
*
Grupa: Użytkownik
Postów: 44
Nr użytkownika: 1.347

 
 
post 1/04/2006, 10:38 Quote Post

Witam!

Mam prośbę i zarazem pytanie do tych forumowiczów, którzy mięli już okazję publikować swoje prace historyczne - naukowe.

Otóż…
Jestem studentem V roku historii na UW-M w Olsztynie. Właśnie pracuję nad swoją magisterką. Część już mam napisane. Obecnie poszukuję możliwości opublikowania jej w formie artykułu naukowego lub popularnonaukowego. Nie wiem tylko gdzie spojrzano by przychylnym okiem na artykuł studenta i chciano go opublikować. Planuje brać się niedługo za doktorat, zależy mi więc aby ten artykuł wliczał mi się do pełnoprawnych publikacji naukowych.
Oczywiście znane są mi najważniejsze polskie pisma naukowe. Mam jednak wrażenie (może niesłuszne), że przebić się tam zwykłemu studentowi będzie raczej trudno

Tytuł magisterki: Kat w Rzeczypospolitej w XVI-XVIII wieku.
Tytuł rozdziału: Katowski fach, katowskie rzemiosło.

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
 
User is offline  PMMini ProfileEmail Poster Post #1

     
Crassus
 

Pater Patriae
******
Grupa: Użytkownik
Postów: 1.363
Nr użytkownika: 7.891

Marcus Licinius Crassus Dives
Stopień akademicki: Optimates
Zawód: triumvir
 
 
post 1/04/2006, 13:57 Quote Post

Niestety studenci mają spory problem i nieudogodnień w tej kwestii. Najłatwiejszym sposobem jest wybranie się na konferencje studencką, która publikuje najlepsze referaty z danej konferencji(oczywiście dany referat musiałby zostać wybrany smile.gif ). Innym sposobem jest zorientowanie się w zasadach wydawniczych różnych wydawnictw uniwersyteckich publikujących artykuły studenckie typu "Studenckie Teki Historyczne"

Pozdrawiam i życzę powodzenia
Crassus
 
User is offline  PMMini ProfileEmail Poster Post #2

     
Belfer historyk
 

VIII ranga
********
Grupa: Przyjaciel forum