Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )
 
 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Kampania francuska 1940 i inne, YT
     
II Wojna Światowa
 

Nowicjusz
Grupa: Użytkownik
Postów: 4
Nr użytkownika: 101.690

Stopień akademicki: magister
Zawód: historyk
 
 
post 2/05/2017, 13:00 Quote Post

Dzień dobry. Mam nadzieję, że to właściwy dział, do tego typu reklamy i że kogoś zainteresuję. Dostrzegając niedobór (w mojej własnej opinii) sensownych kanałów na YT o II Wojnie Światowej, opartych na źródłach, nie na mitologii, uznałem, że warto zacząć samemu.

Dopiero początek, niemniej zrealizowałem jak dotąd 2 materiały:
https://www.youtube.com/watch?v=TZAtoRn2M5Q - dłuższy, godzinny o kampanii francuskiej 1940, trochę ją odmitologizujący.
https://www.youtube.com/watch?v=G5ezL_RoFWk - krótszy odcinek wstępny, o historii Yang Kyoungjonga

Historykiem jestem z wykształcenia, staram się, żeby było to przede wszystkim solidne merytorycznie. Większość informacji na pewno nie będzie nowością dla specjalistów, błędów pewnie też się parę znajdzie, niemniej mam nadzieję, że warto. Kolejne odcinki powinny się ukazywać w odstępach mniej więcej dwutygodniowych.

Pozdrawiam!
 
User is offline  PMMini Profile Post #1

     
poldas372
 

X ranga
**********
Grupa: Użytkownik
Postów: 11.890
Nr użytkownika: 19.336

 
 
post 2/05/2017, 17:19 Quote Post


Jakby to było coś ważnego w stylu telegramu Zimmermanna, to Belgia by się przyłączyła do wojny przed 10 maja 1940 roku.
 
User is offline  PMMini Profile Post #2

     
II Wojna Światowa
 

Nowicjusz
Grupa: Użytkownik
Postów: 4
Nr użytkownika: 101.690

Stopień akademicki: magister
Zawód: historyk
 
 
post 2/05/2017, 18:04 Quote Post