Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )
 
 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Utrwalanie nabytych informacji historycznych
     
Flavius Generalissimus Magnus
 

I ranga
*
Grupa: Użytkownik
Postów: 27
Nr użytkownika: 104.709

 
 
post 30/05/2019, 21:54 Quote Post

Witam,
Mam pytanie. Jestem uczniem I klasy liceum i nie będę ukrywał, że uwielbiam historię. (Zwłaszcza polityczną) Nie jestem jednak zadowolony z poziomu swojej wiedzy, bo gdy rozmawiam z rówieśnikami historykami-hobbystami- olimpijczykami to czuję pewne zażenowanie, ponieważ widzę jak mało jeszcze umiem. Chciałbym być lepszy, więc w wakacje chciałbym wziąć się za siebie. Wcześniej,we wrześniu, zacząłem prowadzić notatki nt. wybranych tematów. Niestety idzie mi to wolno. Szybko zapominam pewne fakty i daty, więc robię powtórki co miesiąc. Trochę to jednak męczące oraz nudne. Także - Co ile robicie sobie powtórki, by nadal znać dane zagadnienia/temat?

Nie będę ukrywał, że zależy mi na wzięciu udziału w Olimpiadzie Historycznej. Traktuje to jako pewne zwieńczenie mojego dorobku szkolnego. Niestety nie mam zbyt dużo osiągnięć na koncie oprócz tytułu finalisty w Losach Żołnierza.
 
User is offline  PMMini Profile Post #1

     
Julius I
 

III ranga
***
Grupa: Użytkownik
Postów: 267
Nr użytkownika: 98.832

 
 
post 31/05/2019, 8:55 Quote Post