Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )
 
2 Strony < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Iłża 1939 - P. Zarzycki
     
Gajusz Mariusz TW
 

Ambasador San Escobar
********
Grupa: Moderatorzy
Postów: 3.989
Nr użytkownika: 98.326

Stopień akademicki: Korvettenkapitan
Zawód: Canis lupus
 
 
post 23/01/2020, 10:33 Quote Post

QUOTE(obodrzyta @ 23/01/2020, 10:28)
QUOTE(Gajusz Mariusz TW @ 23/01/2020, 0:40)


Gajuszu przy podawaniu nr polskich dywizji podałeś błędnie 13-tą dywizję, a powinna być 12-ta [w trakcie 2'13''].

pozdrawiam
*



Obodrzyto, to nie ja jestem autorem videorecenzji cool.gif
 
User is online!  PMMini Profile Post #16

     
wysoki
 

X ranga
**********
Grupa: Moderatorzy
Postów: 17.457
Nr użytkownika: 72.513

Rafal Mazur
Stopień akademicki: magazynier
 
 
post 23/01/2020, 10:41 Quote Post

Czyli już co najmniej trzecia osoba uważa, że to Ty jesteś autorem tych recenzji. Musisz chyba jednak robić tak, jak Ci radził ostatnio Albert smile.gif: http://www.historycy.org/index.php?showtop...0&#entry1823720
 
User is offline  PMMini ProfileEmail Poster Post #17

     
obodrzyta
 

VII ranga
*******
Grupa: Użytkownik
Postów: 1.509
Nr użytkownika: 88.774

Zawód: student historii Vr
 
 
post 23/01/2020, 10:44 Quote Post

QUOTE(Gajusz Mariusz TW @ 23/01/2020, 10:33)

Obodrzyto, to nie ja jestem autorem videorecenzji  cool.gif



W takim razie przyjmij przeprosiny od obodrzyty worthy.gif
 
User is offline  PMMini Profile Post #18

     
Gajusz Mariusz TW
 

Ambasador San Escobar
********
Grupa: Moderatorzy
Postów: 3.989
Nr użytkownika: 98.326

Stopień akademicki: Korvettenkapitan
Zawód: Canis lupus
 
 
post 23/01/2020, 11:00 Quote Post

No, faktycznie robię zamieszanie. Następnym razem będę pamiętał.
 
User is online!  PMMini Profile Post #19

     
obodrzyta
 

VII ranga
*******
Grupa: Użytkownik
Postów: 1.509
Nr użytkownika: 88.774

Zawód: student historii Vr
 
 
post 23/01/2020, 11:47 Quote Post

QUOTE(Gajusz Mariusz TW @ 23/01/2020, 0:40)


Twórca videorecenzji stwierdza, że omawiany HB-k "otwiera i zamyka ten temat".

O wydanej w 2005r w Neritonie znacznie obszerniejszej pracy naukowej "Południowe zgrupowanie Armii Prusy we wrześniu 1939 roku" tego samego autora, twórca videorecenzji nic nie wspomina (a jest ona wymieniona nie tylko w bibliografii ale też we wstępie tego HB-ka).
Także pionierska praca Ludwika Głowackiego z 1976r "Działania wojenne na Lubelszczyźnie w roku 1939r" [wbrew tytułowi rozdział I "Działania nad środkową Wisłą" dotyczy działań południowego zgrupowania Armii "Prusy" na ... Kielecczyźnie], oraz monografia naukowa Jana Wróblewskiego z 1986r "Armia PRUSY 1939" - nie zostały wzmiankowanew videorecenzji.

Świadczy to o słabej znajomości krajowej historiografii w tym temacie, ale nie przeszkadza jak widać w publicznym recenzowaniu HB-ka...


 
User is offline  PMMini Profile Post #20

2 Strony < 1 2 
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:


Topic Options
Reply to this topicStart new topic

 

 
Copyright © 2003 - 2019 Historycy.org
historycy@historycy.org, tel: 12 346-54-06

Kolokacja serwera, łącza internetowe:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej