Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )
 
2 Strony  1 2 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

>  Saddam Husajn Abd al-Madżid at-Tikriti , 1937 - 2006
     
niemy
 

II ranga
**
Grupa: Użytkownik
Postów: 67
Nr użytkownika: 16.052

Zawód: student
 
 
post 30/12/2006, 14:31 Quote Post

http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat...291.957&ticaid=
Uznałem że ten temat powinien być poruszony, więc proszę o szczere wypowiedzi.
Czy dobrze czy żle?
 
User is offline  PMMini ProfileEmail Poster Post #1

     
Anakin
 

Premier RP wg Historyków.org
********
Grupa: Przyjaciel forum
Postów: 4.355
Nr użytkownika: 1.334

 
 
post 30/12/2006, 15:21 Quote Post

ale, że co dobrze czy źle?

- że w trybie natychmiastowym? Ja nie znam się na trybach w Iraku

- że pokazali Saddama z pętlą i opublikowano przekazy świadków egzekucji?

- czy, że na Saddamie wogóle wykonano wyrok śmierci (ewentualnie jeszcze, że go skazano na śmierć)
 
User is offline  PMMini ProfileEmail Poster Post #2

     
T34
 

Banita
******
Grupa: Użytkownik
Postów: 785
Nr użytkownika: 14.339

 
 
post 30/12/2006, 15:36 Quote Post

Jeśli chodzi o to, że pokazano w telewizji jego egzekucje to oczywiście źle - w telewizji nie powinno sie pokazywać żadnej prawdziwej śmierci.
 
User is offline  PMMini Profile Post #3

     
Tanatos
 

III ranga
***
Grupa: Użytkownik
Postów: 293
Nr użytkownika: 2.073

Zawód: milosny :(
 
 
post 30/12/2006, 16:59 Quote Post

Akurat ja mysle odwrotnie. Z wszystkich Anakinowych pytan jedynie na pytanie o transmisje odpowiadam: dobrze. Nie mamy w Polsce porownania, a czasow Generalnej Guberni nikt z Nas nie pamieta, wiec nie wiemy co przezywa narod w chwili smierci swojego ciemiezcy. Mysle, ze tak przesladowany i zniewolony narod jakim byli Irakijczycy ma prawo do pelnego doswiadczenia tak waznego dla Nich wydarzenia, jakim jest dlugo wyczekiwana (glownie przez Sunnitow) smierc Husseina, ktory prawa do zachowania prywatnosci (jak i wielu innych praw) juz nie ma.