Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )
 
3 Strony  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Željko "Arkan" Ražnatović
     
Miguel
 

Nowicjusz
Grupa: Użytkownik
Postów: 2
Nr użytkownika: 23.899

 
 
post 9/12/2006, 23:31 Quote Post

Witam,
Jestem początkującym użytkownikiem serwisu więc na wstępie proszę o wyrozumiałość.
Uderzył mnie brak szerszych informacji o tej postaci na portalu wikipedia, więc zaktualizowałem go odrobinę. Mimo wszystko chciałbym poznać wasze opinie i przemyślenia na jego temat. Mamy już temat o Miloševiću, ale wydaje mi się, że odpowiedniejszy będzie nowy topic. Szersza rzesza odbiorców nie zdaje sobie sprawy z jego powiązań ze skrajnym środowiskiem fanów piłki nożnej, a w jego przypadku miało to znaczący wpływ na jego karierę. Zachęcam do dyskusji.

Załączona/e miniatura/y
Załączony obrazek
 
User is offline  PMMini ProfileEmail Poster Post #1

     
Jasnogród
 

VI ranga
******
Grupa: Użytkownik
Postów: 859
Nr użytkownika: 50

 
 
post 9/12/2006, 23:39 Quote Post

Zawsze kojarzy mi się z turbofolkiem.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ceca

Piosenki i teledyski Cecy łatwo można ściągnąć z internetu,dużo jest tego.
 
User is offline  PMMini ProfileEmail Poster Post #2

     
Miguel
 

Nowicjusz
Grupa: Użytkownik
Postów: 2
Nr użytkownika: 23.899

 
 
post 9/12/2006, 23:44 Quote Post

Co do Cecy to gdy władze europejskich klubów protestowały przeciw grze z Obilićem (nie podobały im się powiązania klubu z Arkanem) to Zeljko przekazał władzę nad klubem żonie. Ceca sama przyznaje, że była to tylko kosmetyczna zmiana, aby załagodzić nastroje wokół klubu. Z tego co wiem nadal jest przewodniczącą klubu.
 
User is offline  PMMini ProfileEmail Poster Post #3

     
herceg09
 

II ranga
**
Grupa: Użytkownik
Postów: 63
Nr użytkownika: 65.338

Stopień akademicki: mgr
Zawód: IT
 
 
post 6/05/2010, 14:17 Quote Post