Željko "Arkan" Ražnatović - kliknij, aby przejść na forum
historycy.org > Historia powszechna > ŚWIAT PO ZIMNEJ WOJNIE; XXI WIEK > Głowy państw i postacie historyczne
Miguel
Witam,
Jestem początkującym użytkownikiem serwisu więc na wstępie proszę o wyrozumiałość.
Uderzył mnie brak szerszych informacji o tej postaci na portalu wikipedia, więc zaktualizowałem go odrobinę. Mimo wszystko chciałbym poznać wasze opinie i przemyślenia na jego temat. Mamy już temat o Miloševiću, ale wydaje mi się, że odpowiedniejszy będzie nowy topic. Szersza rzesza odbiorców nie zdaje sobie sprawy z jego powiązań ze skrajnym środowiskiem fanów piłki nożnej, a w jego przypadku miało to znaczący wpływ na jego karierę. Zachęcam do dyskusji.
Jasnogród
Zawsze kojarzy mi się z turbofolkiem.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ceca

Piosenki i teledyski Cecy łatwo można ściągnąć z internetu,dużo jest tego.
Miguel
Co do Cecy to gdy władze europejskich klubów protestowały przeciw grze z Obilićem (nie podobały im się powiązania klubu z Arkanem) to Zeljko przekazał władzę nad klubem żonie. Ceca sama przyznaje, że była to tylko kosmetyczna zmiana, aby załagodzić nastroje wokół klubu. Z tego co wiem nadal jest przewodniczącą klubu.
herceg09
Chciałabym wiedziec jakie jest wasze stanowisko w sprawie Arkana. Czy postrzegacie go jako bohatera, czy zbrodniarza wojennego?
Piszcie prosze.
keraunos
Poniekąd jedno i drugie na raz.

Dla Serbów na pewno bohater, bronił mieszkańców przed faszystowskimi bojówkami, pomógł się organizować.
Ale trudno zaprzeczać zbrodniom, które on i jego Tygrysy popełniały.
rycymer
Gdybym miał na niego spoglądać takim okiem, jak Chorwaci na gen. Ante Gotovinę, to napisałbym: Heroj, a ne zločinac! tongue.gif

Dla Serbów, jak widać, to bohater: http://www.youtube.com/watch?v=vd0A7kCeXqY.
emigrant