Wywiad - Chętni? - kliknij, aby przejść na forum
historycy.org > Forum > Archeologia i Rekonstrukcje historyczne > Grupy rekonstrukcyjne
szou
Witam,
Jestem studentką AGH i zwracam się z zapytaniem, związanym z moją pracą licencjacką.
Chciałam się wstępnie zorientować (jeszcze nie zdecydowałam się na konkretny okres/epokę),
czy byłyby osoby należące do GRH, które zechciałyby mi udzielić wywiadu (na potrzeby własne),
związanego z motywacjami jakie kierują osobą która przyłącza się do GRH (grupy rekonstrukcji historycznej)?
Najlepiej z Krakowa i okolic. Będę wdzięczna za odzew.

Pozdrawiam,
Zuzanna.
Boczek IV
Witam.

QUOTE(szou @ 24/03/2014, 10:49)
Witam,
Jestem studentką AGH i zwracam się z zapytaniem, związanym z moją pracą licencjacką.
Chciałam się wstępnie zorientować (jeszcze nie zdecydowałam się na konkretny okres/epokę),
czy byłyby osoby należące do GRH, które zechciałyby mi udzielić wywiadu (na potrzeby własne),
związanego z motywacjami jakie kierują osobą która przyłącza się do GRH (grupy rekonstrukcji historycznej)?
Najlepiej z Krakowa i okolic. Będę wdzięczna za odzew.

Pozdrawiam,
Zuzanna.
*



Sam zajmuję się rekonstrukcja historyczną i jestem z okolic Krakowa, ale się nie nadam do wywiadu, wobec czego pozwoliłem sobie twoje zapytanie, Zuzanno, wrzucić na Fb do grupy "Rekonstruktorzy" wraz z linkiem do tego tematu wink.gif .

Pozdrawiam serdecznie.

Boczek_75
Andrea$
Nie, bo znowu z nas zrobią jakichś nawiedzonych nazioli i maniaków, którzy biorą kasę za hobby.
Boczek IV
QUOTE(Andrea$ @ 26/03/2014, 22:15)
Nie, bo znowu z nas zrobią jakichś nawiedzonych nazioli i maniaków, którzy biorą kasę za hobby.
*



sad.gif

Zuzannie może się zrobić przykro, jak to przeczyta.

I bez przesadyzmu...

Andrea$
QUOTE
Zuzannie może się zrobić przykro, jak to przeczyta.


Oczywiście, to żart. wink.gif Koleżankę proszę o kontakt na priv.
Boczek IV
QUOTE(Andrea$ @ 26/03/2014, 22:31)
QUOTE
Zuzannie może się zrobić przykro, jak to przeczyta.